donderdag 14 november 2013

Recycleren met een biezen mandje

Ik bracht wat dozen van iemand anders naar de plaatselijke kringloop. Als ik nog wat zag mocht ik het wel hebben. Nou ja, ik was toch zelf ook bezig met 'ruimen' dus zou ik niet gaan kijken. Totdat.... er een hengseltje zichtbaar was van een schattig klein poppenmandje.....

Ik vond het zo'n lief mandje wat nog helemaal intact was. Echt iets voor onze Veerle, of voor een brei/haakproject waar je aan bezig bent en wat een plekje nodig heeft. Dus heb ik het geadopteerd en in ons gezin opgenomen.

De voering was wat minder mooi: hier en daar los, en van dat verdroogde, ietwat verkleurde plastic.

Toen begon het helemaal te kriebelen:


 want als ik nu eens die voering.....
...en dan op die nieuwe bloemetjesstof



malletje voor de bodem maken



nu nog even vastzetten met naald en draad ...


Hij is op een paar steekjes na helemaal af. Maak morgen met daglicht een foto van het resultaat :)

6 opmerkingen:

Aritha V. zei

Leuk! Jij hebt echt originele ideetjes.

ria vogelzang zei

Prachtig, wat leuk geworden! Heerlijk he, die vondsten... ;)
Groetjes, Ria.

Linda zei

Beautiful creations. Greetings from Montreal, Canada.

DELETED zei

wat een leuke blogje , ik vond u via andere haaksters ik zal zeker blijven bezoeken...groetjes

DELETED zei

prachtig blogje

Anoniem zei

leuke blog, ik vondt u via andere blogger..zal zeker volgen...groetjes