woensdag 16 oktober 2013

Verrassing voor Veerle

Op de dag dat Veerle gedoopt is had mijn moeder nog een groot zwaar ingepakt pakket wat ik samen met de oudste meiden mocht openmaken. "Deze kant boven" stond er met potlood op geschreven. Ik had geen idee (nee, echt niet!!) wat daar in zou zitten. Nou, dit dus:

een 1 persoonsquilt

van oma Lia

echte meidenkleuren
Ik wist van niets.... had niet het minste vermoeden..... en ze heeft het goed verborgen weten te houden voor mij. We spreken elkaar bijna dagelijks. Juist vaak over projecten waar we mee bezig zijn, en nooit een keer versprak ze zich....

Nou moes, ik vind hem he-le-maal geweldig!!! Dank je wel :)


Met liefde gemaakt in zoete kleuren met het juiste contrast en machinaal doorgequilt. En dat in een paar maanden tijd naast alle andere projecten.... Ik weet hoeveel werk dit is en des te meer waardeer ik dit mooie cadeau.

1 opmerking:

ria vogelzang zei

Wat een prachtig en ontzettend lief kado!! Dat is echt een schat van een mams, zeg! :)
En in het echt is ie nog mooier!!!
Liefs, Ria.