zondag 27 oktober 2013

Opruimmanie en verder...

Ik ben in de ban van het opruimen. In de loop der jaren heb ik toch heel wat spullen 'verzameld' en dan is het weer eens tijd om kritisch door die verzameling heen te gaan. Onderling met moeder en zussen doen we aan 'ruilen'.... Maar het gevolg daarvan is dat je zelf uiteindelijk met dezelfde hoeveelheid spullen naar huis gaat ;)

Zelfs mijn stoffen en garens moeten er aan geloven. Nu heb ik ook een aantal dingen op Marktplaats staan, waar ook het een en ander van verkocht is.






Van deze randenstof van Jinny Beyer heb ik nog ca. 4, 5 meter. Ik had er toen plannen voor, maar inmiddels zijn plannen en ideeën veranderd. Mocht je er belangstelling voor hebben mail me gerust. Ik doe het voor een klein prijsje weg.



onze 2 oudsten

Leuk hè?! Mijn schoonmoeder haalt 1 à 2 keer per jaar de kleren van haar dochters tevoorschijn. En dan mogen de kleinkinderen ze 'passen'. Het staat ze super :)

Ik handwerk ondertussen ook nog het een en ander en zal daar morgen een blogje aan besteden.

1 opmerking:

Aritha V. zei

Wat een leuke foto's van de twee meisjes!