zondag 1 januari 2012

Sylvia's Bridal Sampler klaar in 2012 ??


Hopelijk wordt 2012 weer een creatief en inspirerend jaar.

Het einde van 2011 was in ieder geval wel vruchtbaar: heb totaal vijf blokken van de Sylvia's Bridal Sampler afgemaakt ('SBS' geheten met quilters-onder-elkaar). Drie blokkken werden gemaakt op de dinsdag toen we met een paar leden van onze quiltgroep bij elkaar kwamen en al kletsend, en naaiend en lunchend de dag doorbrachten en onze levens doornamen. Reuzegezellig, met als fijne bijkomstigheid dat je weer een stapje verder bent gekomen met 'je project' (iedereen werkte gewoon aan haar eigen ding).


driehoekje rechts moet opnieuw worden genaaid, grrrr

rode streepjes zijn van zijde gemaakt




             

Vandaag heb ik dit applicatieblok afgerond:

streepjes verdwijnen straks in de was als die klaar is ;)

deze had ik ook nog gemaakt
 Dus voor SBS-begrippen ben ik ver gekomen van de week, al zeg ik het zelf. Maar of die echt afkomt in 2012?? (het zou wel kicken zijn, als me dat lukt).

Ga vrolijk verder, maar vanavond even niet. Heb vreselijke pijn in mijn rechterhand. Of dat nu van het krampachtig vasthouden van de kleine deeltjes van het applicatieblok komt, of van het breien 's avonds???? Maar ik moet even mijn hand ontzien helaas.

Ook sloot zich van de week de 30e volger aan bij mijn blog. Hartstikke blij mee, maar er is genoeg ruimte hoor. Wil dus een give-away organiseren om dit aantal te vieren, en hopelijk enkele nieuwe volgers te mogen ontmoeten... 

Van de week meer hierover.

5 opmerkingen:

Jan10H zei

hahaha, blokken zien er mooi uit en 30 volgers, top! Op naar de 100. x

Quiltprinses zei

Hey Marije,

Een heel goed 2012!
En zet hem op met je SBS. Als je het tempo van afgelopen week weet vol te houden heb je hem af voor je het weet.En gelukkig, het jaar duurt nog lang.

Groeten,
Gerda

Mijntje zei

Leuk hoor! ga je me inhalen?? haha

Anoniem zei

Dank je voor je leuke berichtje bij mij! Ik vind het ook heel erg leuk om jou te volgen. Wat een toeval dat onze dochters hetzelfde heten,..het is dan ook wel een hele mooie naam he :-)
Tot een volgende keer,

Groetjes,
Esther

hipinholland zei

hey leuk dat je ook volger bent geworden bij mij! Waar geef jij les, in Staphorst? Ik in G'muiden.